Theatervoorstelling Muk ziet ze groeien

Toen wij het theater in gingen waren wij gelijk onder de indruk. Wauw, wat ziet het er gaaf uit en wat staat er toch allemaal op het podium.

We hebben gelachen, genoten en gezongen. Het was een groot feest.

Beste ouders, vwrzorgers.

In de bijlage vindt u het Schakelnieuws

Vergeet niet om morgen om 14.15 uur het verspakket op te halen.

Met vriendelijke groet,

Hetty Schuitemaker

schakelnieuws nr 26
Kinderboerderij Beeklust

Maandag 15 april gaan wij gezellig met elkaar naar de kinderboerderij Beeklust in Almelo. Wilt u ervoor zorgen dat uw kind een stoelverhoger meeneemt naar school. Ze gaan in auto's, maar ook in een kleine bus richting Almelo en natuurlijk ook weer terug

De kans bestaat dat uw kind vies kan worden, omdat ze dieren mogen aaien. Wilt u uw kind kleren aantrekken die vies mogen worden. Heeft uw kind een allergie wilt u ons dit dan doorgeven. Alvast bedankt.

Wij hebben er zin in!

Juf Dianne en juf Elles

Beste ouders,

In de bijlage vindt u het Schakelnieuws.

Vers van de pers: Stem op ons filmpje. Gouden wortelzaadje- Alliantie Schooltuinen.

schakelnieuws nr 25
Helpen jullie ons met stemmen?

Wij doen mee met de wedstrijd het gouden wortelzaadje. We kunnen hiermee extra hulp voor onze moestuin winnen. Wat moeten jullie doen? Stem op ons filmpje!

Hier de link om naar de website te gaan:

Buitenlesdag

Donderdag was de buitenlesdag, maar door het slechte weer hebben wij het binnen gedaan.

Vormenrun was ons spel. Pak een vorm. Ga zoeken waar deze vorm bij hoort. Gevonden, dan ga je de vorm natekenen.

Beste ouders/verzorgers.

In de bijlage vindt u onze nieuwsbrief.

Met vriendelijke groet,

Hetty Schuitemaker

schakelnieuws nr 24
Schilderijen

Jippie onze schilderijen uit het museum hebben we gekregen. Ze hangen nu in school bij de trots op muur.

Wilt u als ouder het schilderij van uw kind bewonderen kom gerust binnen. U bent van harte welkom

Paasfeest in groep 1&2

We hebben een geweldige ochtend gehad met heel veel verrassingen.

We zijn de ochtend begonnen met het schilderen van de eieren. Mooie kunstwerken kwamen er op de eieren. Stippen, strepen, eigen gemengde kleuren. Kunstenaars in dop.🐣

Toen we daarmee klaar waren, kregen we als verrassing een broodje kipfrikandel. Heerlijk!

Terwijl we zaten te genieten van ons broodje is waarschijnlijk de paashaas langs geweest, want al onze paaseieren waren verdwenen. Sommige kinderen hebben ook de paashaas gezien 🐰

Hij had al onze paaseieren verstopt. Gelukkig hebben we ze allemaal weer terug gevonden.

We wensen iedereen fijne paasdagen.

Geslaagd

Alle kinderen zijn geslaagd voor hun verkeersexamen!!!!